Hej och hå, jobba på!

Skolan.
Pump.
Måla.

Ungefär så har min dag sett ut.
Inte så jätte märkvärdig, faktiskt.

Skolan, chillade som vanligt och "kopplade" lite grejer.
Pump, trots dåliga knän så gick det bra. Men fyfan vad jobbigt.
Måla, håller på att måla om garderoben och listerna i mitt rum..
Längtar tills det är klart, för just nu är mitt rum en byggarbetsplats. Med en säng.

Och nu tänkte jag faktiskt plugga tills morgondagens prov.
Och vet ni vad..? När det är avslutat har jag LOV!
That's awesome!



Intervju med Martin Sweet och Dave Lepard + en snutt av deras spelning.
Började fan gråta när jag såg den.. Du inser inte hur saknad du är, Dave.
Rest In Sleaze, mannen. ♥


Kommentarer
Postat av: Maria Ducati

Dave Lepard <3 to sad! rest in sleaze nydligste! skulle så ønske han ikke tok livet sitt! Skulle ønske crashdiet fortsatt hadde dave! :/

2012-04-10 @ 16:14:23
URL: http://ihtemariaducati.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0