Himla jobbigt.

Så galet frustrerande det är när man går till bussen vid 7 på morgonen, paltar på sig en satans massa kläder för att man fryser häcken av sig, och sen när man går hem ifrån bussen så svettas man som en annan tant i klimakteriet. Nästan så jag längtar till sommaren.

I alla fall, idag är det måndag.
Hurraaa vad skoj!
Bloggade dessvärre inte igår, för jag började dagen med zumba och sen hade jag dansuppvisning hela dagen.
Så, nu vet ni det.

Som sagt, idag är det måndag.
Jättejobbigt, för det innebär skola.
En jävla massa elbestyr stod på schemat, samt ARL-lektion.
Jag vet inte vad ARL står för, men lektionen suger dolme och allt är jättevuxet där.

Skit samma, nu har jag varit ute och powerwalkat med Viktoria i en herrans massa minuter,
så nu ska jag käka avokado (jävla fix!), ta en dusch, beställa kläder och löshår,
och sen kolla på inför Eurovision.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0