Hum, hum, från humlegården..

Jag har inte en blekaste jävla aning om varför jag använde en bit ifrån en Lasse W-låt till min rubrik.
Eller jo, jag vet ju varför. För jag kom och tänka på den när jag såg en humla idag när jag var ute och gick.
Första humlan - vårtecken right?
Annars kan Lasse W ta sig, jag tycker han är kass.
Men i just detta läge så funkade han i alla fall.

Nåja, här sitter jag och tjötar när jag egentligen måste förflytta mig ner mot Ica.
Måste inhandla diverse förkyldnings-produkter, någon trevlig tidning att bläddra i, samt ett gäng avokadosar.
Snöat in mig helt i avokado!

I alla fall! Jag behöver er hjälp, dudes!
För nu är det såhär, den 27 Maj (Eh.. Tror jag? Jag och datum alltså..) så konfirmeras dom små barnen,
och jag sitter som vanligt i smeten och har tappat slickepotten, dvs jag har inga kläder.
Just nu har jag väldigt för hippie/rock-stilen typ,
men alla jävla kläder jag hittar är bara i pastellfärger.
Jag vill inte se ut som någon ifrån 80-talet, för fan.

Mina kära läsare, länka era bästa hemsidor där ni hittar era snygga kläder!
(Länkar till Gina Tricot, H&M och Nelly godtages ej, då jag redan försökt hitta kläder där. Utan resultat.)


Återigen, nytt och fräscht ifrån våran älskade Manson!
Känns som om denna plattan kommer bli historisk.


Kommentarer
Postat av: CARRO

bubbleroom.se ;)

2012-04-21 @ 21:02:49
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson
Postat av: Oliwer

Sv: en hemlis .3

2012-04-21 @ 21:26:01
URL: http://oliloli.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag kan tyvärr inte jälpa dig då jag själv har samma problem. Allt, eller i allafall det mesta i butikerna är bara pastell, nejtack.

Hittar man nå snyggt på internet är det offtast från utlandet och skitdyrt med frakt, vad ska man ta sig till?

2012-04-23 @ 16:24:22
URL: http://helfensiefliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0