Hur många bönder finns det i Sverige egentligen?

Kom just hem från boxningen.
Helt jävla död är jag, men skönt att få ur sig en massa ilska.
Så när jag satt i bilen påväg hem var jag jävligt pepp på livet, tills jag kom hem..

När jag kommer hem ser jag att morsan sitter bänkad framför tvn och kollar på idiot-programmet "Bonde Söker Fru". Allvarligt talat, hur jävla många efterblivna bönder finns det egentligen, som vill bli "kända" genom tv?
Varför är det bara bönder som får hitta "sann kärlek" via tv, och inte elektriker?
Elektriker kanske också söker fru, har ni aldrig tänkt på det, va?
Jävla miffon, detta tänker jag bojkotta!

Förövrigt är det ju bara sån skit som går på tvn just nu,
så man kan ju lika gärna gå och lägga sig.
Precis det jag tänker göra efter jag duschat också,
för imorrn är mitt lov slut och jag ska jobba.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0