Jag tror jag är käär, du luktar HALLONBÄR!

Är på jättebra humör idag - IGEN.
Vad är det med mig? Detta tillhör ovanligheterna.

Efter skolan idag så var jag och mamma iaf och uträttade en himlans massa ärenden.
Handlade mat, nya tapeter till vardagsrummet, nya mattor, köpte mat.
Jag kände mig så sjukt vuxen, medtanke på att det jag köpte var hårfärg, en ny tandborste samt tandkräm.
Tänkte satsa på att få sjukt vita tänder tills jag åker till Turkiet,
så jag kan le lite och få massa saker jättebilligt.
(Ang. hårfärgen så är jag tyvärr för feg för att bli mörkhårig. Lägger i mörkblonda slingor istället. Somrigt.)

Kom förövrigt precis in ifrån en powerwalk.
Känner mig som en helt ny människa.

Och rubriken då, för att undvika missförstånd..
Jag köpte färska hallon idag på Willys som jag ska smaska i mig nu,
för min avokado är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0