Jävla oflyt hela tiin..

Åh, det är så sjukt irriterande när veckorna fuckar upp sig såhär.
Långhelger, klämdagar, kristiflygare och Jesus och alla hans mostrar så konstiga grejer det finns.

Jag personligen gillar det inte, för jag är så sjukt kass på att hålla koll på dagarna.
Igår trodde jag att det var måndag, och hade planerat att idag skulle jag åka till stan och köpa hårfärg,
för på tisdagar är den enda dagen jag inte tränar.
HAH, tji fick jag när jag kom på att det är onsdag och träning.
Så ny hårfärg innan lägret blir det inte.
Otur.

Och påtal om utur så regnade det idag. Igen.
Och det råkar jobba en skitsnygg rörmokare på jobbet nu.
Trevligt att ränna omkring i gröna regnkläder i size x-large, pisseblött hår och gegga i facet just då lixom.
Usch, sånt suger verkligen.

Det enda positiva med denna dagen är väl att jag fick löneförhöjning i år + jobb i 6 veckor i sommar.
Känns skönt att ha framförhållning, för en gångs skull.


Let's be onyttig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0