Le gadd.


Mohaha, Mansons kloka ord kommer jag nu bära med mig resten av mitt liv.
Galet nöjd är jag!

"Vanliga" frågor jag fått om den;

Gjorde det ont? - Nja.. Jävligt skum känsla, men ont kan jag inte säga att det gjorde. Kändes typ som om man rev sig på en taggatrå. Fast på ryggraden kändes det lite mer, men vafan. Det sved mer, lixom.

Vart gjorde du den? - Hos Markus i Veddige. Stället heter La Robe Noire.

Vad kostade den? - Ett flak öl och två kameler. Haha, nej, men jag gav en tusenlapp för den.

Varför just det citatet? - För man ska vara glad över det man har.

Vad betyder det? - "När alla dina önskningar beviljas kommer många av dina drömmar att förstöras."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0