Man kan inte vara anonym i Varberg!

Igår så befann jag mig på Black Pearl.
Det var ganska lame, och jag kände mig väldigt ung, trots att jag alltid känner mig gammal i vanliga fall.

Som sagt, jag var på Black Pearl.
Jag såg en tjej med en underbart söt klänning på sig, och självklart gick jag fram och sa det till henne.
Hon tackade, och sa "Jag har hört att du har en väldigt snygg tatuering!".
Va i helvete, hur visste du det?!

Sen så gick jag på skethuset, blev haffad av någon dude i baren, som säger; "Du heter Frida, va?".
Men jaa, jag är Frida, och hur vet du det, främling?
(Dessvärre är världen hemskt liten, och kom till slut fram till vem killen i fråga var. Men ändå, creepy!)

Efter en läskig kväll så gick jag för att hämta jackan,
då jag tredje gången gillt blir stoppad av någon sabla dude som vet vem jag är.

SATAN, JESUS I BIBELEN, MARIA GUDS MODER!
Ja, jag är Frida. Ja, jag är tillräckligt gammal för att få gå på krogen. Nuff said!

Man kan fan inte vara anonym i Varberg.


Observera badankan i bakgrunden.
Ja, när jag badar badkar så får den vara med,
för det är faktiskt en radio man kan ha i vattnet.
Fiffigt som fan.


Kommentarer
Postat av: Stina

Letade och letade efter en bloggare i Bua och hittar dig! Nice. Bodde där för ett tag sen, gatan bredvid/innan din. Häftig blogg du har! Bor du kvar eller har du flyttat till lgh? Bua och Varberg va för litet för mig så det blev H-stad med familj å hela grejen. Ha det super hur som!

2012-04-28 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0