Nej, fyfan för fläsk!

Har just genomlidit en oerhört kass film vid namn "Black Swan".
Den hade fått en jävla massa bra recensioner,
men både jag och mor min får lov att erkänna att den sög.
Den sög riktigt hårt.
Inga 4/5 toasts här inte, den ligger snarare på minus-sidan skulle jag kunna tro.
Enligt mig är den sämre än "P.S I love you", och DÅ är det dåligt!

Så nu tänkte jag göra en shitlist,
och sen ska jag kolla på Torkel i Knipa.
Den blir man då fan inte besviken på i alla fall!

3. Börjar bli trött på alla fotbollsinlägg på facebook nu.
Jag tror varken domarn eller spelarna läser det ni skriver, så knip. Okej?
2. Läste i nån blaska att Viktoria är på smällen igen. Gör ni inget annat än att pippar eller?
1. Drack något te som hette "Kvälls ro" som skulle vara väldans bra att dricka för att komma i fas.
My ass, nu luktar jag stall i hela truten och spyan sitter i mungipan. Fuck this!




Spola fram till typ 5.35..
"Den är extra draaii!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0