Regn. Regn. Regn. Och åter... Regn.

Stenkul att jobba utomhus en dag som denna.
Nej, det är inte kul. Det är inte kul alls.
Frusen som en fiskpinne och till råga på allt har jag träningsvärk ifrån gårdagens boxning.
Fuck yeah.

I alla fall, just nu sitter jag och är nedtryckt i min ziperall och funderar på att pressa i mig en pirog,
för sen kommer Julia (även kallad Julle Bulle) och hälsar på.
Ska bli mysigt, längesen jag träffa bruden.

Annars då?
Regn i morgon med, ser jag nu på SMHI.
Jävla fan, jag tar ledigt!

(Hörde förövrigt på radion idag när jag låg där och rensa gångar,
att Anders Behring Breivik inte alls är för sjuk för fängelsestraff.
Say whaaaat? Det där kunde jag berättat för er dagen efter det hände.
Jävla nötter.)

Peace, bro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0