Summering av helgen.

Shit, alltså.. Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen!
Har haft fullt upp hela jävla helgen, så kör en summering nu i stället.
(Lovar er att ni får en snygging i slutet av inlägget. Håll ut, mina vänner!)

Fredag: Skola. Började med massage, avslutade dagen med typ.. Nutidsfrågor, och sen var den dagen över.
Helt okej. Och sen grillade vi lite hemma, och begav mig senare hem till fam. Gustafsson.
Sanne fyllde år, så vi (Jag, Olivia, Lina, Maria, Fredrik och Johannes) åkte in till staden och firade henne.
Dock vart jag nykter, men jag hade kul ändå.
Tack! :)


Sanne, en "blind" Maria, och jag med en servett i truten.

Lördag: Vaknade klockan ett, och så var den dagen förstörd.
Fixade lite på mitt rum, och sen gjorde jag mig i ordning inför kvällens kalajs.
Åkte hem till Sanna där Evelina och massa andra tjejer samlades,
och så avslutade vi kvällen på Black Pearl.
Träffa massa trevligt folk, och hade det jävligt kul.
Tack som fan!

Söndag: Bakis.. Men nu tar jag detta som en man,
så idag kommer Lina och Olivia hem till mig för att Lina ska ta hål i öronen.
Känns skönt att hon har förtroende för mig! :D

Som avslutning på detta kilometerlånga inlägg får ni en snyggilygging,
och det är ingen mindre än..

.. LUDVIG NILSSON!



Denna vrålheta norrlänning sjunger i bandet AiluCrash,
mest kända ifrån filmen "Jag Saknar Dig".
Vette fan hur gammal karln är,
men vad spelar det för roll när han kan vara en utav det snyggaste i hela Sverige?
Puss och pill. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0