Tips på BRA bloggar?!

Zuup dudes!
Jag är ledig idag, mitt hår ser ut som fan och jag är snart klar med mitt "nya" rum. Yeah!

I alla fall, jag har en del bloggar som jag läser, för jag tycker helt enkelt att de är bra.
Dom är inte fulla av bantningstips, "jag-köpte-en-väska-för-flera-tusen-de-har-inte-ni-råd-med"-attityd och massa jävla outfit-tips.
Dessvärre så är det ju himla tråkigt när man insett att man läst klart alla nya inlägg,
så jag behöver lite tips på BRA bloggar!

Bloggen skall vara alternativ och jävligt egen,
och den får inte handla om att personen i fråga druckit en jävla kaffelatte.

Vet ni någon sån?
Ge mig tips, och ni får en banan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åååh tack för dina fina ord :D känns kul att höra för de är ju precis de jag vill,skilja mig från mängden.

Håller fan med dig, vem FAN bryr sig om någon dricker jävla äcklig kaffe, dricker fan inte ens det. haha

Gjorde min dag iaf :D <3

Hur länge har du följt min blogg om jag får fråga och hur hittade du den?



p.s gillar din blogg också, checka igenom den :D

2012-04-25 @ 11:26:44
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: CARRO

Min blogg hörru ;D

2012-04-25 @ 12:21:30
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson
Postat av: Mli

hej, du kommenterade på min blogg vilken längd jag hade på mitt hår. blogger har gjort om så jag fattar inte vilket inlägg kommentaren ligger på. menar du löshåret jag satte i för ett tag sen? eller mitt vanliga hår?

2012-04-25 @ 22:38:05
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0