Torsdagar. ♥

Jag har alltid älskat torsdagar.
Då vet man att det bara är en dag kvar till helg lixom.

Idag hade jag sista dagen på jobbet (hoppas fan dom behöver sätta in nya rör eller nåt till sommaren),
och i morgon så åker jag till Åsundsholm med mina söta konfirmander.
Ska bli kul, är på riktigt bra humör inför detta! :)

Inte nog med det, så ringde dom idag och kalla in mig på arbetsintervju + att jag fått mina efterlängtade jeans.
Och det viktigaste.. IN FLAMES SKA TILL METALTOWN!
Åh, livet leker!

Tänkte gjort en shitlist idag, men allt är så underbart bra så jag tänker fan vara positivt hela dagen! :D
Tänker dessutom sprida min glädje och entusiasm på zumban också.
Wohoe, denna sidan har ni aldrig sett förr!


Osminkad och extremt sexig efter en dag på kyrkogården.
I'm hot. Ska vi göra nåt äckligt, baby? ;)
(Okej, nu var jag fjortis.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0