Vill ni att jag ska berätta en hemlis för er?

Jo, det är såhär va att...
Jag är sjuk!
Jääävlar, vilken surprise va? :D
Men jodå, så sant som det är sagt, det lilla puckot Frida är sjuk igen.
Denna gången är det pollenallergi som satt sina spår och gjort mig febrig och alldeles förkyld.

Hur fan kan man då bli sjuk av pollenallergi?
Jo, tack vare mina dumma läkare som proppa i mig 11, ELVA (!!!!),
kurer Kåvepenin och annan antibiotika förra året så har jag nu fått extremt dåligt immunförsvar.
Vid minsta lilla förkyldning (förkylning?) så blir jag sick.
Hatar er, assholes.

Förövrigt så är det fredag idag.
Hell yeah, en ny vacker skapelse att gråtrunka till kommer!
Men vem blir det idag, då?
Jo, det blir...

JAYY VON MONROE!



Vid närmre efterforskningar så tror jag dessvärre att mannen i fråga är bög.
Himla slöseri att snygga killar som Jay ska gå och vara bögar?
Nåja, inget fel med bögar, man kan fortfarande tycka dom är väldans snygga.
I alla fall, Jayy sjunger i duon Blood on the Dancefloor, är galet fräsch och kanske bög.
Mer än så vet jag inte.
En sak vet jag i alla fall; Mitt kvällsrunk är räddat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0