Hästbög.

Något jag stör mig något alldeles förbannat på är hästfolk.
Vårat egna lilla "medaljhopp" Rolf-Göran Hästbög Bengtsson kunde inte delta i finalen idag,
på grund av att hästen trampat på sig själv och fått något i stil med nageltrång.
 
När jag råkade kommentera på facebook att det är hästarna som borde få all cred i OS när dom vinner,
fick jag ett jävla pack hästfolk mot mig som tyckte jag typ var dum i huvudet,
men är det inte ganska bevisat nu att det ÄR hästarna som gör jobbet?
Hade det inte varit det hade hästbög kunnat tävla idag. End of story.
 
Så ja, jag är lite bitter.
Och idag skulle jag sett Cooper, men det är så dåligt väder att jag inte tänker riskera att bli sjuk igen.
Jävla kuk.
 
 
Paralyzed by my envy of the night
I am lost without you here and outside it  looks like rain
For the last time, I bleed myself dry tonight
And nothing  I could ever write, will help you understand this life
There's so much beauty  when your eyes lay lost in all the city lights
The wax will drip as so as  blood, romance is dead and all is lust.
You are the water in my lungs, we've  lost it.
We are all alone.

Kommentarer
Postat av: astrid

jag ä'r ju en hästmänniska men jag kan ju faktiskt bara hålla med om din åsikt! klart det är hästarna som gör det mesta jobbet och det går ju inte att tävla utan dem (i hästsport då såklart)

fast det ligger mkt jobb bakom hos ryttaren för att få en häst på sån hög nivå oxå!! (det r nog det som de andra hästfölken syftat på), skulle jag tro)

2012-08-10 @ 14:20:36
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0