Massa musik!

Om du är 16 år eller äldre,
är det 84% chans att du redan mött den du kommer gifta dig med.
Holy fuck.
 
Nu mår jag ännu sämre när jag läste det där,
så nu tänker jag göra ett inlägg med MASSA youtubeklipp,
typ på sån skit jag lyssnar på nu till exempel. :)
Är musikvideon bra så lyssnar (ser?) jag hellre ifrån Youtube, mer inlevelse.
 
 
Coffin - Black Veil Brides. 2012 bästa låt tror jag.
 
 
It's a miracle - Crashdiet. Du dog alldeles för tidigt, Dave. Rest in Sleaze. <3
 
 
I walked with a zombie - Wednesday 13. Älskar denna videon!
 
 
Turn the tide - AiluCrash. Finare jävla låt får man ju leta efter.
 
 
Immortal Love - Vampires Everywhere!. Inte så megakänt band, men bra är dom. Sådeså.
 
Girls, girls, girls - Mötley Crüe. Av nån anledning gillar min pappa denna videon.. Väldigt mycket..
 
Shake It - Metro Station. Jävel, vilken gammal goding! Är det skämmigt att gilla den fortfarande?
 
 
Believe - Blood On The Dance Floor. Himla fin låt, faktiskt.
 
 
Rebel Love Song - Black Veil Brides. Behöver jag ens nämna hur jävla kär jag är?
 
 
Black Waltz - Avatar. SÅ JÄÄÄVLA FETA LIVE!
 
 
The Legacy - Black Veil Brides. Om ni inte märkt det så är jag inne i en liten BVB-svacka..
 
 
Generation Wild - Crashdiet. The one and only.
 
 
Fallen Angels - Black Veil Brides. En utav det bästa låtarna som någonsin gjorts. Enligt mig.
 
 
Cyanide - Deathstars. Jag blev lite kär nu. Igen.
 
Här har ni att lyssna på, gott folk!
Jag har en gedigen fetisch för en massa intervjuer med Black Veil Brides, "making of"-videor med Deathstars och liknande, men jag orkar inte lägga upp fler.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0