Jobb. Jobb. Jobb hela tiden.

Igår var det personalfest på Grappa's i Varberg.
Käkade 6 rätters, och till det 6 glas vin + shots.
Det var INTE kul att kliva upp och jobba idag, ska jag säga!
Som tur var visste kunderna att vi var iväg igår,
så dom hade överseende med mig.
Det bor bara fina människor i Bua <3
 
Har precis kollat på det sista avsnittet "Rockstjärnor" på TV4Play nu också.
Började fan gråta en skvätt.
Det var så fint.
Dom fick leva upp sin dröm.
Deras dröm gick i uppfyllelse, precis som min.
Det var sån lycka, att se andra människor lyckas med det dom vill.
Så jag blev jävligt sentimental och började lipa som fan.
 
Usch, nu gråter jag snart igen.
Helvete Frida, visa att du är en man!
 
 
Dessa fina gossar lirade i Halmstad i fredags.
Var jag där? Svar: Nej.
Har mina vänner dålig musiksmak? Svar: Ja.
Har mina såkallade vänner någonsin hört uttrycket "ställa upp för sina vänner"? Svar: Nej.
Så jag får väl åka till Stockholm för att se dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0