Kapsel maskin?

Sitter och överväger om jag ska införskaffa mig en såndär Tassimo Kapselmaskin.
Var inne på att skaffa en förra året när jag hade praktik på Elgiganten,
men jag får aldrig tummen ur röven..
 
Så nu, 1 år senare, har jag börjat falla för den igen.
Eftersom jag inte är heeeelt vuxen än, dricker jag inte kaffe, MEN!
Dom har chailatte och varm choklad till dessa kapselmaskiner..
Och de, mina kära vänner, de kan jag dricka i min egen kroppsvikt.
 
Är de någon som vet om dom är bra och prisvärda,
eller är det bara en snygg detalj i köket?
Vill gärna att den ska hålla, medtanke på eventuell flytt efter studenten.
 

Kommentarer
Postat av: Loviiiii

Vi har den, och den är grym ! Kul att man kan göra massa olika me den, som te, oboy, latte osv ! puss :))

2012-12-28 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0