Back in the days..

Fatta nostalgisk jag blev i morse när jag klev upp tidigast i hela familjen på en lördagmorgon?
Hoppas fan vi käkar frukost vid köksbordet sen med.
Med en jävla massa pålägg och grejer.
Åh, god dammit, sånt här är mysigt!

Nej, men idag ska jag tvätta mina dreads,
och dom tar fan ett dygn att torka så då får man kliva upp i ottan alltså.
Och så vart jag extremt hungrig också.

Ikväll blir det mys med Olivia med sushi och en jävla massa godis + en fjortisfilm.

Någon som har tips på en rikigt jävla pinsam fjortisfilm?
Jag personligen brukar inte kolla på sånt..


Sushi!
Observera att denna skiten är köpt,
alltså inte lika nice som våran egna.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0