Ny header..?

Fyfan, jag måste verkligen byta ut min header, och det snart!
Allvarligt, den bilden togs förra våren.. Och jag ser inte ut som Frida. Jag ser ut som en jävla fjortis.
I alla fall, om någon är bra på att fota/sugen på att fota mig till en ny header så är jag öppen för förslag. :)

Fast det var inte alls detta jag skulle prata om.
Jag ville mest bara berätta att, hör och häpna, att jag funderar på att skaffa en longboard till sommaren!
Hur jävla fett hade det inte varit att glida omkring på en longboard med go musik i öronen en skön sommardag?
Jag tackar inte nej.


Denna tyckte jag vart lite nice!
Fann den på google, och kostar antagligen skjortan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0