Rectum - Del av arslet eller en ond superhjälte?

Enligt en icke fullt så pålitlig källa ska jag ha en råsnygg vikarie i morgon på svetsen..
Ska köra ett trick jag gjorde när jag var mindre och vänta på julafton;
gå och lägga mig nu så det går fortare tills morgondagen!

Inte nog med att det är fredag i morgon så vann även våra goa gubbar med 6-3 mot Skellefteå idag.
I morgon börjar sportlovet, awesome.
I morgon firar jag och pappa lov med att grilla känguru.
I morgon får ni en riktigt jävla fräsch dude att gråtrunka till under helgen.

Med dessa visdomsord säger Frida godnatt och hoppas ni vaknar riktigt fuktiga i morgon bitti.
Puss och pill i rectum!




Förövrigt tycker jag att rectum är ett ganska gediget ord.
Men rectum, visst låter inte det som nån bit i röven?
I mina öron låter det som en ond superhjälte..
Typ; The story about mrs. Rectum and Superman!
Nåt att fundera på, stjärtgossar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0