Weeii !

Hujedamig, jag trodde morgondagen skulle bli lika patetisk som alla andra år,
ni vet med töntiga kort, "jag älskar dig"-statusar på facebook och sån skit,
men icke blir det sånt i år!

Eller ah, jag kommer då fan inte koncentrera mig på det,
för vet ni vad som händer imorrn?
Jo, fler band släpps till Metaltown!
Åh, det verkar bli en fin tönt-dag trots allt!

I och för sig var detta de enda jag hade på hjärtat,
och det är ju lite torrt.
Vad sägs om en shitlist?

3. Folk som gräver i dippen. Åh, det blir så fult med dipp på kanten och smakar inte lika gott.
Sluta gräv!
2. Varför blir alla sura när man säger negerboll? Det heter så.
1. Fakesmilet alla gör i presentationen på "Vem vet mest?".
Come on?!


Kommentarer
Postat av: F1

Din mamma gräver i dippen ;)

2012-02-14 @ 13:34:28
Postat av: Frida

Haha, jag vet.. Det var faktiskt riktat till henne också! (a)

2012-02-14 @ 15:30:20
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0