Boktips!

som ni vet älskar jag självbiografier,
och jag läser inga andra böcker än just självbiografier.
på julafton fick jag ett tips från min kära kusin Therese och hennes fästman Andreas,
om att jag måste läsa om Ron Jeremy.
Vem fan är Ron Jeremy undrade jag?
De va just de jag fick reda på i hans bok Ron Jeremy - Hårdaste mannen i showbiz.

Ron Jeremy, en ganska ful kille med en brutal mustasch..
Ser ni honom utan att veta vem de är kan man inte tro att han har de yrket han faktiskt har.
Ron Jeremy är den största porrskådisen genom tiderna.
Med en kuk på 25 cm, en talang att kunna suga av sig själv så har denna man legat med över 4000 pers,
medverkat i 1750 (minst!) porrfilmer vilket är världsrekord.
I år blir han 59 år gammal.

Läs den vafan,
de är en så sjukt klockren och bra bok så de är inte sant.
Ett helt sjukt liv dom där porrskådisarna lever.


Kommentarer
Postat av: DSF

Fin bild!



SV - death dies hard <333 Men jag tycker metal är så sjukt lik blitzkrieg, lyssna på dem efter varandra, efter introt!

2012-01-05 @ 22:34:31
URL: http://deathstarsfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0