City-kor?

Innan när jag satt och kissa så kom jag och tänka på en brud jag träffade för typ 3 år sen.
Hon va ifrån Skåne, och hade 2 andra polare i Varberg, så då träffade jag dom vid fästningen en påsk.
I alla fall, vi satt och snacka och kom helt plöstligt in på kor.
Bruden var ju som sagt ifrån Skåne och hade sjuka dialekten, och så säger hon "city-kor", på grov skånska.
Vafan är en city-ko?
En ko mitt i centrum?
Ett mysterium dedär..

I alla fall, idag har jag haft en sjukt ointressant dag,
och de enda jag gjort är att spana in mina klasskompisar när dom simma.
Tro mig, de va INTE mycket att hänga i granen alltså..

Så bara för att jag har en liten dag fylld av nostalgi,
får ni helt enkelt en nostalgisk låt också.
Observera att de inte är rock över huvudtaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0