Fredagen den 13e.

Usch, idag märks det faktiskt att de är den berömda otursdagen.
Mitt hår är lila, en jobbig jävel på svetsen förstörde dagen med sin närvaro,
jag trodde jag missa bussen och sen när jag tog min dagliga tupplur så hade jag sjuke mardrömmen.
Fuck my life.

Nåväl, trots detta så bli det att bege sig ner till hallen ikväll för att kolla lite innebandy,
för jag har fan inget vettigare för mig.
Får ringa min tös Victor och se om "han" vill med.

Och så ska jag självklart inte glömma att ge er en pudding nu i detta blåsiga väder.
Den personen som ska värma upp er en fredag som denna blir..

.. Ole "Bone W.Machine" Öhman!
(Blir mina små Deathstarsfans glada nu? :D)



Denna lite sådär äckligt snygga kille är som alla (?) vet fd. trummis i Deathstars.
Usch, det svider fortfarande i hjärtat när man säger att han är före detta trummis..
Anyway! Ole, född 1973 i Strömstad , så han har ju några år på nacken.
Han har även spelat trummor i ett gäng andra band,
bland annat de satanistiska bandet Dissection.
Puss på din finis. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0