Gediget!

Blev galet nostalgisk innan när jag såg massa ungar åka pulka i nån jävla backe i Varberg.
Alla hade hjälm på sig.
Då kom jag och tänka på den tiden då vi alltid va tvugna att ha hjälm på oss när vi åkte pulka.
Eller när vi skulle gå över till biblioteket, tvärs över gatan?
Då fick vi alltid hålla varandra i handen, 2 och 2.
Nu sitter man här, 18 bast och kör bil liksom.
Vart fan tog tiden vägen?

Nej usch, nu lät jag sjukt gammal.
Tänkte mest berätta att jag köpte ett par nya brallor och en tröja idag för 100 spänn.
Sjukt soft med nya kläder, ännu mer soft när de är galet billigt också.

Beställde en as frän tröja igår också ifrån Shock.
Check this out..

Boys Baseball Tee Zombie Kille, Dark Side
Sjukt frän, 349 spänn. Ganska saftigt, men vafan.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0