Hej söndag!

Usch, jag bloggade inte igår.
Mohaha, jag hade för många bullar i ugnen, so to speak.

Nej, men igår så bokade jag och Lovisa biljetter till Metaltown!
Kommer bli sjukt fett, jag menar.. Har ni sett vilka sjuka band som ska spela eller?

Annars, igår så for jag, Mathilda och Jennie in till stan och bowla.
Riktigt jävla mysigt faktiskt!
Jag körde dessvärre, kände mig riktigt vuxen..
Sen var de nån jävla Captain Morgan-kväll där också, så de va fett med folk.
Men damn, de va nice. Riktigt nice.
Tack som fan tjejer, love yah! ♥

Nåt som inte är riiiiiktigt lika nice är dom nya byxorna jag köpte på rean på Gina.
Skinnbrallor för 50 spänn, vem kan bärga sig liksom?
Men eftersom min vanliga storlek va slut fick jag ta en storlek större,
och fan.. Nu får jag nog tvätta dom i 120 grader för att jag över huvudtaget ska kunna använda dom.. :(

Mycket text,
men de viktigaste var nog Metaltown.


(Obs! Fler band kommer, men jag tog en gammal bild.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0