Hello, I'm from Sweden..

Okey, I've been spoken english half of this evening,
and now I can't fucking stop.
Gud, jag hatar utbytesstudenter.
(Okej, de gör jag inte. Nao är amazing!)

I alla fall!
En lördag som denna har jag fyllt mitt hår med dreads.
Jag har fyllt min mage med pizza.
Jag har fyllt min hjärna med massa tjejsnack.
Jag har förgyllt allas närvaro med min sköna engelska.
Jag har helt enkelt varit på myskväll med några tjejer ifrån förra (eh.. Förrförra?) klassen + en japan.
Längesen vi sågs, längesen vi hade såhär galet äckligt roligt! :D


Bilden kan ju tala för sig själv.
Eller nej, de kan den inte, för de är endast, och då menar jag ENDAST, Bua-folk som förstår,
så de var alltså lite weird att berätta för våran japan Nao vafan vi pyssla med när vi helt plöstligt slet av oss jackorna och satte oss vid väggen och "sola".
Nostalgi flickor, nostalgi.
På bilden äre i alla fall:
Jag (och mina dreads!), Nathalie, Amanda, Nao & Rebecca.
Bilden är tagen utav Elin vid skolan och bestulen ifrån hennes facebook. Sorry dude.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig helt själv,
för jag har tamejfan ingen aning om vart mina päron är.
Howdy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0