Holy fuck!

Shit, jag var så uppe i extas över guldet inatt att jag gick och la mig vid halv 8.
Blev sen väckt utav mor min vid 12 och hon tvingade med mig ut på en jävla promenad.
Pigg blev jag i alla fall, så nu vet jag det: Jag behöver endast 3.5 timmars sömn + en promenad,
sen är allt awesome!

Men, de värsta av allt var att jag höll på att glömma att det är fredag,
och vad innebär det om inte en liten heting att vila ögonen på?
Årets första snygging blir ingen mindre än..

BRANDON NOVAK!


Brandon Novak - Rolling Stone Hot Party At Jet Nightclub At The Mirage
Jaha, vad kan man säga om denna lille gosse då?
En busig liten jävel på 33 (34 i år) år och har missbrukat heroin.
Han är en amerikansk skejtare och så är han kompis med Bam Margera,
vilket också innebär att han är med i Jackass.
(Han skiter på sig ner han slår i huvudet i Jackass 3D, då han gör "Doo doo falls".)
Han har även skrivit en bok, The Dream Seller, där han berättar om sitt heroin-missbruk i Baltimore.
Trots att du är en manshora är du totally fuckable. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0