INTE min dag!

Åh, vad denna fittiga jävla dagen är fittig.
Jag är nog på världens sämsta humör och om ingen ensam fuckin' motherfucker hör av sig snart,
så går jag till sjön och hoppar i.

Vill ni veta vad som stör mig något extremt idag?
De va ingen fråga, ni får reda på de ändå.
Måste få ut liiite av min ilska.

1. 18 årsgräns på Socitén.
Allvarligt? De är 2 jävla veckor kvar?! Jag är i stort sett 18? Motherfuckers.

2. "Gilla min profilbild!", "Klicka på bilden!"..
Är vän med nån fjortisboy på fejjan som heter typ Daniel.
Han lägger upp bilder på sig själv hela tiden och bokstavlig BER folk om likes.
Come on?

3. "Om 200 gillar kastar blablabla ett ägg i mitt huvud!"
Seriöst? Vem i helvete VILL ha ett ägg i huvudet?
Jag fick de ofrivilligt i början av ettan, och de resulterade till:
Fruktflugor i hela hårbotten, en odör i håret som inte försvann först man tvättat håret 10 gånger och ett smeknamnet "ägget".

Jag förstår inte grejen med facebook längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0