MÖTLEY CRÜE! ♥

Usch, jag är på lite halvdant humör just nu..
Har egentligen en massa plugg att göra,
men jag orkar fan inte bry mig.
Come on, ellära B? Har jag inte fattat ett skit under hela 2an kommer jag fan inte klara provet imorrn heller.
Jag ger upp.

De va egentligen inte det jag ville säga,
utan jag ville säga att idag läste jag en blogg.
Eh.. Okej..
Nej, men jag följer en blogg som är jävligt cool faktiskt,
tills jag fick se att hon skrivit "Mötley Crüe? De bandet dog samtidigt som de föddes..".
Då blev jag lite lack.
Allvarligt, man snackar fan inte skit om ett gäng levande legender!
Å andra sidan, visst, dom va större förr, men du kan inte säga att dom dött.
Nikki Sixx återupplivades faktiskt efter sin överdos.
Mick Mars hängde sin bror, inte han själv.
Vince Neil körde ihjäl en kompis, inte han själv.
Tommy Lee pippar porrskådisar, och såvitt jag vet verkar han LIVIN' the dream.
Lilla vännen, dom lever.

Nä, jag får la ta tag i mitt liv. Eller nåt.


Ganska strongt gjort att Nikki ens är med i videon.
Helt jävla råväck var han under inspelningen,
men ett par solbrillor och sen är de bara att köra.
That's a true legend, dude.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0