Ny hårfärg!

Sitter här med vit hårtoning i,
men för tillfället ser håret lila ut.
Nåväl, hur illa kan det bli?
Om man kollar intervjuerna med Simon Cruz (Crashdiet) ifrån Sweden Rock förra sommaren,
så ser man att han har samma "problem".
Detta problemet fixas dock efter ett gäng duschar.

Förresten är jag helt galet förälskad i mörk choklad.
Jag är också helt galet besatt av salt.
Hur jävla gott är de inte då med mörk choklad med havssalt?
Jo, mina kära vänner, det är tamejfan det godaste som finns!


Medans jag gottar mig i hårtoningar och choklad,
kan ni få gotta er med en klassiker ifrån Metro Station.
När jag såg denna första gången tyckte jag att dom såg as töntiga ut,
men vilken tur att min syn förändrades..
Shake It, väcker minnen ifrån "förr" och så blir man på bra humör.
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0