Nya listor!

Tänkte köra en ny grej när jag inte har något vettigt att skriva om.
Kom på en idé att då gör jag lite nya listor, för de är jag en jävel på.
Listorna kommer framförallt innehålla musik,
och de kommer vara listor i klass med "dom 4 sjukaste videorna ever!" t.ex.
(För att undvika en massa hat etc, så säger jag detta redan nu..
När jag gör listor är de ur EGET PERSPEKTIV och jag får tycka vafan jag vill, bara så ni vet. Tack!)

Och idag har jag inget vettigt att skriva,
för jag sjukanmälde mig idag för att kunna spendera hela dagen med mina ellära böcker,
så ni får eran första lista nu, som blir..

DOM 4 MEST KNASIGA VIDEOR JAG SETT!

1.
En gång dansade jag till denna låten.
Låten är grym, dansen va awesome, men videon..
Jag finner inga ord, men de kanske var såhär på 70-talet? :D

2.
Grejen är ju den att videon i sig framför ju budskapet med låttiteln,
men dom där lärarna är ju lite weird. Men damn vad jag gillar dom!

3.
Blir någon förvånad att denna kom med eller..? Älskar iofs videon, men come on.. HAHAHA!

4.
Eh.. Ja.. Haha.. Alltså.. Vafan.. Låten är grym i alla fall, men videon har jag fan aldrig förstått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0