O'boy. ♥

Dwight Stifler gillar lukten av bröst på morgonen.
Jag personligen föddes inte med ett sånt luktsinne så jag kan känna lukten av bröst,
så jag får helt enkelt nöja mig med ett glas O'boy.
Dock är nog O'boy det godaste finns, så spela roll. :)

I alla fall.
Jag är råtrött och klockan är fan 20 i 7.
De är inte okej.
Och om några timmar, närmare bestämt 17 timmar, så fyller jag år.
That's awesome.

Men innan dess måste jag genomlida en hel skoldag med prov och gympa och sånt tråkigt.
Efter de drar dansen igång igen.
Fullt ös idag, but I like it.


Om man ska utse den sjukaste musikvideon från 2011,
vilken skulle ni rösta på av följande..?

1. Rammstein - Mein Land
2. Marilyn Manson - Born Villain (No Reason)
3. Avatar - Black Waltz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0