Oh my fucking God.

Vill ni veta en sak..?
Om 2 dagar fyller jag 18.
Idag skulle jag fylla i såna där snygga ledighetslappar,
och idag fick jag för första gången fylla i den där rutan "myndig elevs underskrift".
Förstår ni hur stort detta känns?!
Gud, snart får jag väl hem dedär orangea jävla kuvertet också..
(Observera att min lärare tänker "glömma" att kolla på lappen först på torsdag, eftersom jag är omyndig än.)

Nog med det,
för nu ska jag fortsätta dregla några ytterligare dregeldroppar på en "mr. okänd",
och sen ska jag baka min statans snickerskaka som ingen jävel tycks vilja göra åt mig.
Allvarligt, baka sin egna kaka till sin egna jävla födelsedag?
God dammit!


Baka sin egna kaka till födelsedagen - forever alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0