Stjärt.

Usch, jag har fan mått kuk idag alltså.
Inte sovit mer än 6 timmar på 2 nätter typ, migrän och spyfärdig hela jävla dagen.
Inte nog med att skolan har börjat igen så mår man som fan också.
Skjut mig vafan.

I alla fall så hade jag körlektion idag.
Eller ah, kan man kalla de körlektion?
Jag åkte och parkerade vid Träslövs kyrka (eller Lilla Träslöv? Same shit.),
och där skulle jag typ kolla däcken och sån skit?
Seriöst, det sög.

Näe, idag ska jag inte gå och lägga mig 4.
Jag går och lägger mig 3 istället, och somnar till nån film eller nåt.
Tror att det blir Låt den rätte komma in.
Fick se den 3 gånger innan jag ens förstod den, och nu är den fan favoriten!


Gullungar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0