Sunes jul - hyllning till Mötley Crüe.

Oj, vad mycket om Crüe de blev här helt plöstligt.
Eller vänta, har jag berättat för er hur mycket jag älskar Mötley Crüe?
Om jag har missat de så lovar jag att jag nån dag (när jag har tid) att göra ett helt inlägg om min kärlek till dom.
Men de skulle bli en jävla överbelastad blogg isåna fall,
så idag vill jag föra de vidare genom Sunes Jul.

När jag var en sisådär.. Eh.. Jävligt liten, så såg jag Sunes Jul för första gången.
Det var även då jag hörde Mötley Crües "Wild Side" första gången.
Jag kommer inte ihåg det just nu,
men jag tror i alla fall att jag blev frälst redan då.


Vill ni inte kolla hela avsnittet (men de bör ni göra, för de är kul som fan),
så kan ni spola fram till 2.35, ca. Då ser ni när Rudolf dunkar Mötley.
God dammit, you rock dude!

Peace, bro!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha Sunes jul, såå bra! Och tack, jag har undrat aslänge vilken låt det va, visste att jag kände igen den, men inte kommit på vilken det va!

2012-02-04 @ 00:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0