Tisdagsmys? Tja.. Varför inte?

Efter en regnig dag på staden så var de dax för lite kalajs hos familjen Gustafsson.
Huset var fullt av ungar och hundar,
och som ni alla vet hatar jag barn och jag gillar heller inte hundar som rör sig hela tiden och som aldrig vill gosa.

Så nu sitter jag här med min jävla hosta och en fet äcklig huvudvärk.
Tänker därför deppa ihop med julmust, nudlar (Biffsmak om någon undrar) och Filip & Fredrik's årskrönika.
Låter som ett bra avslut för dagen.

Ikväll ska jag inte gå och lägga mig vid 5 heller,
för jag ska till körskolan och göra klart Fas fordon vid 9 imorrn..

MEN!
Är de någon som vill underhålla mig inatt så kan jag tänka mig att dygna.
Hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0