Tupperware-party - jävla natzigrej.

Ååh, i morse var jag på Tupperware-party med min morsa.
Eller ah, jag var mest där för att träffa Lina och Olivia och för att få fika, faktiskt.
Jag förstår verkligen inte hur man kan vara så jävla kåt i ett par plastburkar?
Allvarligt talat, de är en bruk som kostar skjortan som går att använda i micron..?
Jaja, alla tänder ju på olika saker, och tur är väl det!

Men nu skiter vi i plastburkar och allt därtill,
för nu ska jag plugga teori till de där jävla körkortet och dricka cola.

Sen ska jag fortsätta läsa min fantastiska bok; The Dirt - Mötley Crüe.
Ju mer man läser, desto mer kär blir man.
Åh.

(Förövrigt, tack bastufolket för en trevlig kväll igår.
Årets första dopp; Check!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0