Däven!

Just idag är jag "illa däven", som man kan uttrycka det på bonne-språk.
Man kan också översätta det till "väldigt slö", om man nu inte är ifrån landet.
 
I alla fall, i natt har jag sovit i 3 timmar. 3 timmar.
Och vad får jag och Frida göra på jobbet om inte vattna och trimma, de tråkigaste man kan göra?
Mitt liv sög väldigt hårt idag.
 
Så nu ska jag vila middag i 1 timma eller 2, sen ska jag ut och jogga,
och efter det kanske hämta paketet ifrån Odium Clothing. :)
(Dessvärre innehåller paketet endast ett par leggings, skorna var slut. Fuck of.)
 
Nä, herregudars vad jag tjötar om onödiga ting.
På med en bra film och soooovaaaa...
 
Bjussar på en bild på mig & Fridis ifrån Årsfesten.
Det där armbandet jag har verkar inte ha hittat hem efter den jävla festen. RIP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0