Fredagen den 13e, otur? Va?

Vadå, otur bara för att det är fredagen den 13e?
Jag har haft en kanondag!
 
1. Marilyn Manson kommer till Sverige - igen! Jag ska dit!
2. Fick precis ett nyhetsbrev ifrån Black Veil Brides. Jag gillar det!
3. Mitt hår blev bra på första "fluff"-försöket. Jag är stolt!
 
Så nu blir det att åka till arbetsplats nummer 2,
och sen ikväll ska jag leka med Olivia och Jacob och kolla på massa fula bilar på Wheels & Wings.
Gedigen dag, detta!
 
(Hade jag inte varit stressad som ett jävla as hade ni fått ett mer vettigt inlägg.
Jag slänger därför in en låt med ett "nytt" band jag upptäckte idag.)
 
 
Sjukaste videon jag sett sen "Mein Land" med Rammstein,
men oj vilken go låt!
Jag blir så lycklig när man hittar nya band sådär.
Rob Zombie ska dessutom med Marilyn Manson till Sverige. Wohoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0