Hej hopp, snopp.

Zup dudes?!
 
Jag är i alla fall ap-trött, och tänkte gå och lägga mig "i tid" idag.
I vanliga fall lägger jag mig vid 05, men idag är jag himla trött.
Why? Vad har jag gjort idag?
 
Jo.. Idag, halv 8 på morgonen vart jag på personalmöte på Ica. Wohoe, vad skoj! Fast, nej.
Sen åkte jag och tatuerade mig. 2 timmar och 20 minuter av ren jävla smärta, men oj vad cool jag är nu!
 
Efter den gedigna upplevelse for jag och Olivia ner till Falkenberg för att spendera dagen på TTA.
Vafan är TTA då, tänker ni säkert?
Det är typ bilar. Som går fort. Riktigt jävla fort. Jag vart livrädd.
Olivias kusin pysslar och kör sånt skit, och han sa att hans bil går från 0-100 på 2.8 sekunder. Sinnes!
 
Så ja, där har jag hängt idag med massa trevligt folk,
en snygg mek-dude, 2 konstiga engelskmän samt Prins Carl-Philip.
Jodå, trots regn och rusk så har dagen varit awesome. :)
 
Denna gjorde sjuuuukt jävla ont alltså, så den är inte helt klar än.
Dom där "pinnarna" (?) i mitten ska vara lite längre, typ.
 
Och till minne av min mormor och morfar valde jag att tatuera in deras favoritblomma. :)
 
Tack som fan Pawel för underbart jobb - guldvärd är du!
(Mohaha, synd att du är polack och inte förstår ett skit av vad jag skriver.)
 
Sängen nu, Fridis.
I morrn blir det företagscupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0