Shitlist!

Det var för längesen jag drog en Shitlist, tycker jag.
Jag stör mig på för lite saker nu för tiden,
men nu har jag nog samlat ihop 3 grejer som är pain in the fucking ass.
 
3. Onödiga statusar på facebook! Speciellt mammor som skriver om vad deras småungar gör.
Ingen bryr sig om vafan dom äter, om deras bajs är grönt eller om dom åkt cykelkärra. Sweet Jesus.
 
2. Det här med att det är ett hjärta på toadörren har jag aldrig förstått. Varför är det inget arsel?
 
1. Jag har en granne som ställt bilen mitt på en allmän väg,
för han tycker inte om att det kör bilar utanför hans hus.
Jävla idiot, hade jag inte varit kissnödig igår natt så hade jag tamejfan repat den och ringt en lapplisa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0