Sovmorgon!

Enda dagen i veckan jag får sova ut,
så jag passade på att sova till 13.45. Varför inte liksom?
 
I alla fall, igår efter jobbet så var det dags för att fira Sandra som fyllt 18 år.
Vi åt god mat, drack god dricka, umgicks med gott folk, spelade brännboll, kubb och avslutade allting i en förbannat varm badtunna.
Super trevlig kväll, tack som fasen!
 
Så idag ska jag ta det lugnt, städa lite på mitt rum som har en tendens till att bli stökigt efter en kvart,
och sen ska jag lyssna på gedigen musik och bombhota min granne.
 
Peace.
 
Chillin' efter en tipspromenad som jag och Jakob råkade vinna.
Robert fixar en otroligt skev kubb-plan.
Hilma, Fredrik, Jakob och Oskar.
Lite chillidill.
 De ständigt förlorande laget.. Haha!
Den rivna Kungen.. Vi vann!
De vinnande laget: Jag, Fredrik, Robert, Sandra och Josefine!
Jag och Fredrik som var trefaldiga mästare.
Vi är redo!
Robert, Oskar & Jakob käkar tårta och dricker likör.
Nästan hela gänget..
 Jag och Josefine taggade på brännboll!
 
Tack som fan!

Kommentarer
Postat av: Linzie Neon

Vart har du köpt dina byxor/leggings eller vad det nu är? ^^

2012-07-24 @ 03:08:03
URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0