100 Frågor.

I brist på vettiga inlägg gör jag en random frågegrej,
så lär ni känna mig lite bättre och slipper ställa dumma frågor.
Enjoy.

Personligt:
1. Namn? - Vet ni inte det vid det här laget behöver ni inte veta det heller.
2. Korrekt ålder? - 18 år och 2 månader. Typ.
3. Längd? - ~ 161 ungefär.
4. Vikt? - ~ Gudars, hur ska man veta det?
5. Smeknamn? - Frida, Fridis.. 
6. Vart bor du? - Bua.
7. Vad gör du på fritiden? - Tar det jävligt soft, dansar och boxas.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Eh.. Liten.. Vithårig.. Svartklädd..
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Tja.. Mina fötter är inte så snygga direkt.
10. Vad är du mest nöjd med? - Mina kinder. :)
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Störd och oseriös.
12. Vad vill du jobba med som äldre? - Polis, tror jag. Men jag har varit inne på allt ifrån piercare till obducent.. 
13. Hårfärg? - Original - Brun, nuvarande - Vit/lila (misslyckades lite med silverschampoot..) 
14. Ögonfärg? - Blå.
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Har jag inte sagt det tidigare tror jag inte ni ska veta det heller.. :) 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ibland är jag snyggast i stan, ibland.. Eh.. Inte.. ;) 
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Inte så mycket.. Men visst, man vill ju inte se ut som ett mähä. 
19. Någon vana? - Smörjer alltid in mig innan jag går och lägger mig.  
20. Lyckotal? - 21, tror jag. 
21. Vad heter din bästa vän? - Olivia. 
22. Hur många nära vänner har du? - Tillräckligt många för att inte känna mig ensam.  
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - I Bua känner alla varandra, så visst.
24. Vet många personer vem du är? - Inte om man säger Frida. Men "hon den blonda på el med stora bröst" är ganska igenkänd..  
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Läs ovanstående fråga.
26. När var du senast med någon kompis? - I skolan igår.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Haha, nej. 
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Oj.. Ehm.. HAHAH, nu när jag kom på det säger jag det inte.. Så jag säger Frida. :) 
29. Vem sov senast hos dig? - Madeléne, tror jag.


Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - Ja. 
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre. Mycket äldre. 
32. Är du kär? - Nej. 
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Det vet jag inte.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Nej.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Jag har körkort.. ;) HAHA!
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Ja, det är utseendet som ger insidan en chans. 
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Meh, ja.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Njaeh.. Alltså, skolan är enorm, så det skulle jag väl.. Men det är lite för ungt folk där.. (a)
39. I din klass? - Aldrig, aldrig, aldrig och återigen, aldrig!


Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - Ja.
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Haha, ja. 
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja. Jag älskar att kramas!
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja.
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja, det med.
45. Har du pussat den du tycker om? - Nej, aldrig?  
46. Har du pussat någon inför folk? - Meh, ja! Sweet jesus. 
47. Kysst någon inför folk? - Aldrig riktigt förstått skillnaden mellan puss och kyss.. 
48. Hånglat inför folk? - Yesbox. Gillar det dock inte, känns sliskigt.
49. Vem var ditt första hångel? - Öhm.. Johan kanske? 
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Håller faktiskt inte koll.. Och nu när jag tänker efter vill jag inte veta det heller. 
51. Vem är ditt bästa strul? - Definiera strul?  
52. Och vem är ditt senaste? - Strul? Ragg? Ligg? TALA UR SKÄGGET! 
53. Ditt snyggaste hångel? - Basket.
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej, det klart jag inte gör. Men tycker sånt är privat, gillar inte att göra sånt in public. Hellre pussas och kramas än dela saliv! 
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nej.  
56. Haft sex överhuvudtaget? - Ja.
57. Hur gammal var du första gången? - 14 tror jag. Eller 15. 
58. Hur gammal vill du vara första gången? - Vafan kan jag göra åt saken nu, när jag sumpa det för 4 år sen?
59. Blivit dumpad efter sex? - Haha, nej. 
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Men vadå, brukar man ha full mondering och overall på sig när man gökar? Don't think so.. ;)
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Ja.


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Jag hatar att gå igenom Hus 3 när alla industriare sitter där.. Spindlar är ingen hit det heller.
63. Har du någon allergi? - Småskit, typ att bli stucken av insekter.. Och wasabi/ingefära.
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Allt. Precis allt. 
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Hur personen ser ut. 



HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Galen kväll med killen låter bättre..? ;)
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Min bästa vän. (Förresten kan väl tjejer vara ihop med tjejer?!)
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Alldeles för ofta.



Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Vafan spelar det för roll?
75. Vänskap eller förhållande? - Vänskap, för det håller längre. Men självklart är förhållande nice.
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - Snyggaste. 78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder.
79. Hur gammal är du helst mellan 7-13? - Öh.. 10.


Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Bara för en dag kanske. 
81. Isåfall vem då? - Marilyn Manson!
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - RUNKA.
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Ja, varför inte?
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Isåna fall måste vännen i fråga stå mig riiiiktigt jävla nära. 
85. Kunna sova ute på vintern? - Alltid kul att testa nåt nytt.
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA eller Japan. 
87. Kunna slösa ditt liv på cigaretter & droger för att du mår dåligt? - Antagligen, ja. 


Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Speciell och speciell.. Jag är väl lite alternativ/rock. 
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans, tröja, converse = Standard.
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nej.
91. Klär du dig dyrt? - Carlings och Shock är ganska dyra affärer, men absolut inget märkvärdigt.
92. Vad kör du på för klädstil? - GOD DAMMIT, har jag inte redan svarat på det?



Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Ehm.. Söndags var nog senast, så nej. :) 
94. Haft sex? - Nej.
95. Fått en kram av en helt okänd? - Okänd? Neråfors är inte okänd. 
96. Ringt någon? - Ja.
97. Blivit uppringd? - Nej.
98. Funnit kärleken? - Nej.
99. Kollat på google? - Ja. Google är mitt liv.


SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - Inte en blekaste aning. 20 min, maybe.


Kommentarer
Postat av: CARRO

Google i våra hjärtan..!

2012-03-30 @ 10:57:33
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0