ÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Haft en supermysig dag med mina små söta konfirmander.
Jättefint väder, sommartid och värme = Good shit!

Allt vart frid och fröjd tills jag loggar in på Facebook.
"En" hade kommenterat en jäääättegammal bild på mig som min förra klasskompis lagt upp i min logg,
och skrivit en sån skitsak som "Så söt och oförstörd :)".
Ursäkta?
Är jag helt förstörd nu? Ändras man inte på 4 år? Är man "förstörd" för man är blond?
Jag fattar inte grejen, men en sak är säker;
Jag tog det inte så jättepositivt. Jag tog ganska illa upp.
Det där pajade lite utav min feel good-dag.
Förövrigt var det tydligen ett talesätt.
Aldrig hört talas om det, och det var inget bra sådant heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0