Alla har en seriös sida - till och med jag!

Jag gillar inte att hålla på och skriva massa seriösa grejer här,
för då blir allt så seriöst. Och vuxet. Och lite tråkigt.
Och jag vill inte vara varken vuxen eller tråkig,
så därför håller jag mig till flum-inlägg.

Idag bryter jag dock den trenden (men bara för idag!),
för idag läste jag något fruktansvärt hemskt så det gjorde mer ont i halsen än innan.
Jag fick ont i hela kroppen när jag läste det, nu när jag tänker efter.

http://parnassen.wordpress.com/2012/03/14/atta-pa-en-kvinna-valdtakten-i-mariannelund-vi-ska-hamta-en-tjej-och-knulla/

Jag läste en artikel/blogginlägg om hur 8 killar våldtar en ung mamma i Småland.
Hur fan kan man göra så?
Jag vill inte låta rasistisk på något sätt,
men här är vi snälla och låter ER BO HÄR för att erat hemland är fucked up,
och så gör ni en sån sak?
Vi betalar hur jävla mycket skatt som helst för att svin som ni ska få bo här.
Hur kan man missbruka en sån chans?
Att bo i ett vänligt land, och ha allt serverat på ett silverfat, och sen förstöra en kvinnas liv?

Må någon våldta er i fängelset så ni får smaka på er egen medicin.
Sen hoppas jag att någon skär tungan ur käften på er, så att ni inte kan be om nåd.
Jag hoppas ni blir plågade så ni får men för livet.


Kommentarer
Postat av: Oliwer

Sv: ahahah ja eller hur!

2012-03-19 @ 15:13:17
URL: http://oliloli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0