Ångest.

Inte nog med att man får ångest/panik när 3 gubbar sitter och käkar korv, dricker öl, kollar hockey OCH gapar och skriker. Åt allt. Åt domarn, åt spelarna, åt tränarna, ALLT.
Så jag fick stänga in mig på mitt rum och kolla själv.
Får ju fan panik där ute.

Men det värsta är nog den monster-beställningen jag just gjorde ifrån Gina Tricot.
Över 1000 spänn spenderade jag just. På ca. 10 min.
Jävla fan.

Dränker mina sorger i duschen nu, eller nåt.
Gott att vara ledig i morrn, förresten!
Peace!


Tja, tyckte detta var lite coolt, och vem kan få för många linnen?

Nya jeans, känner att mina är liiite schletna..
(Ni som sett mig nyligen vet vad jag talar om.)

Sjukt snygg jacka, passar perfekt till sommaren.

Krogenmaterial kanske? Tatueringen kommer synas snyggt i denna i alla fall!

Nu vet jag mycket väl att jag är en tråkig och dyster människa.
Det var just precis därför allt blev svart.
But do you know what?
I like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0