Dör man?

Igår eftermiddag blev jag lurad utav mr. Lennart och mr. Linus i skolan att ta på en spänningsmätare (eller nåt.)
Jag fick iaf 250 V i mig.
Jag tror inte att det är någon fara,
eftersom jag "råkade" ge mr. Felix en rackabajsare på 500 V i fjol.
Men nu är det såhär att av nån jävla anledning sticker det i fingret hela tiden + att nageln bröts just.
Helt utan anledning.
Helt skumt.

Tycker förövrigt att det är ganska gediget att skriva "mr." framför killnamn,
därför jag gör det.

Och nu ska jag vara fyllechaffis åt min syster och hennes pojkvän,
och Olivia är mitt trogna sällskap.

Nu har jag varit vuxen nog och låtit väldigt sofistikerad i ett helt inlägg.
Första gången?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0