Go lördag!

Varit på Frölunda Torg idag med kusin Viktoria.
Körde fram och tillbaka, UTAN att skada en jävel.
Känner mig stolt.

Hittade inte så värst mycket grejer, ett par brallor och en tröja.
När jag slängt ihop bilder på Gina Tricot-skiten jag fick för en vecka sen kan jag fixa pics på detta också.
Hitta 2 snygga bikins jag tänkte köpa till Turkiet-resan också, men orkade inte prova.
Nödvändigt vetande. :)

Ikväll blir det lugnt som fan med en påse chips och en go rulle,
ska ju "leka" med de små konfirmandungarna i morgon och då gäller det att vara utvilad!

Ganska tråkigt inlägg, så kör en shitlist på detta.

3. När sockarna glider av foten i skon. Så jääävla irriterande!
2. Bröllop. Så jävla mycket fix och trix, till något som varar ett par timmar + att man är strandsatt med en och samma resten av livet. Jag håller mig på avstånd.
1. Såg ett linne på BikBok med Van Halen-tryck. Van Halen?! Vart fan är Crashdiet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0